domingo, 22 de marzo de 2009

Famosas galletas blanco y negro!


Ingredientes:

2 huevos
1/2 cucharadita de levadura química

1 cucharadita de cacao en polvo

125 gr de chocolate negro o mezclado con leche

50 gr de azúcar

1 pizca de sal

1/2 cucharadita de vanilla en polvo

105 gr de harina

28 gr de mantequilla
Azúcar glass



Tamizar la harina junto con la levadura. Fundir el chocolate con la mantequilla en el microondas, baño maria, etc...Montar los huevos con el azúcar y mezclar en ellos la vainilla. Añadirle la mezcla de chocolate y mantequilla, mezclar hasta que esté la masa homogénea. Incorporar el harina y la levadura tamizada y la sal todo en dos veces. Mezclar y dejar en la nevera dos horas para que luego se pueda trabajar.




Precalentar el horno a 180º. Formar bolitas (en mi caso de 10 gr cada una) y rebozar en azúcar glass. Colocar sobre la bandeja del horno con papel sulfurizado y hornear de 8 a 10 minutos. Enfriar sobre una rejilla y listas para comer!!


4 comentarios:

Mercè dijo...

Cris, que bones!! T'han quedat fantàstiques!! Jo encara no les he provat mai tot i que com tu dius són molt famoses!
Petons!

cristina dijo...

Bones Mercè! Moltes gràcies! Jo és el primer cop que les faig i ja he vist molts blogs que les han fet. Ma germana petita n'ha tastat una aquest matí i diu que estan molt bones així que probales i ja me diràs que tal jejeje. Petonets!

Glòria dijo...

He vist aquestes galetes en diferents blocs però no les he fet mai, em sembla que no tardaré.

Les tasses que ens ensenyes són dignes d'acompanyar les galetes amb un tè, a l'estil britànic, eh?.

Fins aviat

cristina dijo...

Hola Glòria! doncs a mi em va passar el mateix, de fet els hi he dit famoses perque tothom les fa i jo volia probarlas. Són bones però a mi m'agraden les galetes més finetes, així que les següents que fagi seran fines i cruixents jeje
Vaig buscar per fer la foto alguna cosa boniqueta i remenant per casa vaig trobar aquest joc i mira no quedava malament jeje. Petonets!